Rozširujúce info
Doplňujúce informácie
Komunikácia a výmena informácií medzi verejným obstarávateľom a záujemcami/uchádzačmi sa, v tomto verejnom
obstarávaní, uskutočňuje písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov, a to informačným systémom EVO ver. 18.0, ktorý prevádzkuje Úrad pre verejné obstarávanie a ktorý zabezpečí trvalé zachytenie komunikovaného obsahu. Prevádzkovateľ predmetného informačného systému garantuje, že jeho systém spĺňa § 20 zákona o VO.
Elektronická komunikácia vrátane doručovania sa uskutočňuje spôsobom určeným funkcionalitou informačného systému EVO ver. 18.0. Všetky informácie k predmetnej verejnej súťaži budú prístupné na Profile verejného obstarávateľa (https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-profilov/zakazky/19618).
Zábezpeka ponúk sa vyžaduje. Zábezpeka je poskytnutie bankovej záruky za uchádzača, poistenie záruky alebo zloženie finančných prostriedkov na účet verejného obstarávateľa v banke alebo v pobočke zahraničnej banky. Výška zábezpeky je stanovená vo výške 3.000,00 EUR. Podmienky zloženia zábezpeky sú uvedené v súťažných podkladoch. Ak sa záujemca rozhodne zložiť zábezpeku na bankový účet, môže tak urobiť cez bankový účet: SK15 1100 0000 0029 4707 5186, s uvedením variabilného symbolu: IČO uchádzača a s uvedením textu v poznámke pre prijímateľa: Zabezpeka VO TOP ART
Verejný obstarávateľ oznámi všetkým uchádzačom, ktorých ponuky sa vyhodnocovali, výsledok vyhodnotenia ponúk. Úspešnému uchádzačovi verejný obstarávateľ oznámi, že jeho ponuku prijíma. Neúspešnému uchádzačovi oznámi, že jeho ponuku neprijíma. Verejný obstarávateľ informuje úspešného uchádzača o ďalšom postupe pri uzatváraní zmluvy.
Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nevybrať uchádzača, resp. zrušiť verejné obstarávanie na zabezpečenie plnenia predmetu zákazky - ak nebude predložená ani jedna ponuka, ani jeden uchádzač nesplní podmienky účasti, ak sa zmenia okolnosti, za ktorých bolo verejné obstarávanie vyhlásené.
Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením cenovej ponuky znáša uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, bez ohľadu na výsledok zadávania zákazky.
Verejný obstarávateľ rozhodol, že v zmysle zákona o verejnom obstarávaní sa vyhodnotenie splnenia podmienok účasti podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní uskutoční po vyhodnotení ponúk podľa § 53 zákona o verejnom obstarávaní systémom revers.
V prípade, ak sa technické požiadavky odvolávajú na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu, oblasť alebo miesto pôvodu alebo výroby, verejný obstarávateľ pripúšťa ponúknuť ekvivalentný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál (ďalej len ekvivalent), pri dodržaní týchto podmienok:
a) ponúkaný ekvivalent musí mať rovnaké alebo lepšie technické a úžitkové parametre,
b) uchádzač musí v ponuke predložiť ako prílohu k návrhu Zmluvy Zoznam ponúkaných ekvivalentných položiek, v ktorej uvedie čísla a názvy pôvodných položiek, ku ktorým ponúka ekvivalent, čísla nových položiek, obchodný názov, typové označenie a technické parametre ponúkaného ekvivalentu v takom rozsahu, aby verejný obstarávateľ vedel pri hodnotení ponuky posúdiť, či ponúkaný výrobok, zariaďovací predmet alebo materiál je alebo nie je ekvivalentom k tomu, ktorý bol požadovaný podľa súťažných podkladov.
Kúpna zmluva nadobudne platnosť po podpise oboma zmluvnými stranami a účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že príslušný poskytovateľ pomoci odsúhlasí celý proces verejného obstarávania.
Celý proces verejného obstarávania podlieha schvaľovaciemu procesu Poskytovateľom NFP.
Predmetné verejné obstarávanie nespĺňa špecifikácie či iné podmienky, ktoré by ho radili medzi "zelené obstarávanie", "obstarávanie inovácií" či "obstarávanie zo sociálnymi aspektmi".