Popis zákazky
Predmetom je poskytovať objednávateľovi bezpečnostnú službu - strážnu službu pri ochrane majetku, osôb a verejného poriadku v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „zákon o súkromnej bezpečnosti“).Poskytovaná bezpečnostná služba je strážnou službou podľa § 3 písm. a), b), c), f), a i) zákona o súkromnej bezpečnosti, a to nasledujúcich objektov:
Objekt č. 1- budova Úradu Nitrianskeho samosprávneho kraja – Rázusova 2A, 949 01 Nitra,
Objekt č. 2 - budova Nitrianskeho samosprávneho kraja – Kupecká ul. 3, 949 01 Nitra,
Objekt č. 3 - budova Nitrianskeho samosprávneho kraja – Župné námestie 3, 949 01 Nitra,
Predpokladaný termín poskytovania bezpečnostnej služby pre všetky tri objekty od 1.1.2026 do 31.12.2026
Požiadavky na služby poskytovateľa :
Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať strážnu službu pri ochrane majetku, osôb a verejného poriadku v nasledovnom minimálnom rozsahu:
- výkon strážnej služby jedným bezpečnostným pracovníkom strážnej a informačnej služby
v objekte č. 1 a 2 t. j. v budove Úradu Nitrianskeho samosprávneho kraja Rázusova 2A, Kupecká ul. 3 od 06,30 hod. do 19,00 hod. v pracovných dňoch ( 12,5 hodín denne) . V objekte č. 1 budova Úradu NSK požadujeme každý pondelok otváranie budovy o 06,00 do 18,30. V prípade sviatku , ktorý padne na pondelok požadujeme dodržať čas otvárania budovy nasledujúci pracovný deň.
v objekte č. 3 sa bude poskytovať len výkon strážnej služby bez informačnej služby od 06,30 hod. do 19,00 hod. v pracovných dňoch ( 12,5 hodín denne)
V ojedinelých prípadoch sa zmena zatvárania objektov môže posunúť smerom nahor podľa dohody s kontaktnou osobou.
Poskytovateľ sa zaväzuje :
- predložiť objednávateľovi licenciu na prevádzkovanie strážnej služby a poistnú zmluvu o poistení všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom strážnej služby a priebežne dokladať každé zmeny,
- kontrolovať a obsluhovať nainštalované elektronické zabezpečovacie systémy na objektoch č.1, 2 objednávateľa ,
- vykonávať fyzické obhliadky všetkých priestorov objektov č. 1 a 2 pred aktivovaním elektrického zabezpečovacieho systému (zapnutím systému do stavu stráženia), a to raz za deň,
- riešiť krízové situácie pri zásahu v súčinnosti s políciou SR v prípade narušenia záujmov (priestorov a majetku) objednávateľa,
- zmena zatvárania objektov môže posunúť smerom nahor podľa dohody s kontaktnými osobami pre objekty č. 1, 2 a 3 Ing. Renáta Pintérová t. kontakt 0911 870 131 a Petra Paškrtová 0908 471 230
- zabezpečiť výkon strážnej služby na základe písomnej požiadavky objednávateľa,
- zabezpečiť, aby strážnu službu v prospech objednávateľa vykonávali jeho zamestnanci spôsobom, ktorý je v súlade so zákonom o súkromnej bezpečnosti a s inými všeobecne platnými právnymi predpismi,
- informovať objednávateľa o situácii na úseku ochrany majetku, osôb a ochrany verejného poriadku, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu zmluvy,
- počas plnenia tejto zmluvy udržiavať systém manažérstva kvality pre oblasť bezpečnostných služieb podľa normy STN EN ISO 9001 : 2016,
- zabezpečiť dodržiavanie protipožiarnych predpisov a predpisov na ochranu bezpečnosti a zdravia pri práci, s ktorými boli zamestnanci poskytovateľa riadne oboznámení,
- využívať hospodárne, účelne a efektívne zverené prostriedky a priestory poskytnuté k výkonu strážnej služby, pokiaľ boli objednávateľom zverené zamestnancom poskytovateľa,
- vykonávať plnenie len vyhovujúcimi nástrojmi, prístrojmi a zariadeniami,
Pri výkone strážnej služby bezpečnostní pracovníci poskytovateľa zabezpečia najmä:
- poskytovanie základných informácií návštevníkom pri vstupe do objektu č. 1 a 2 objednávateľa,
- obsluhovanie telefónnej ústredne v objekte č. 1 a 2,
- odomykanie a uzamykanie dverí a kódovanie podľa požiadavky objednávateľa v objekte č. 1 a 2,
- vizuálnu kontrolu vchádzajúcich a vychádzajúcich osôb do objektu č. 1, 2 a 3 so zisťovaním totožnosti,
3/4
- vydávanie a preberanie kľúčov podľa pokynu objednávateľa v objekte č. 1 a 2,
- plnenie úloh informačnej služby podľa požiadavky objednávateľa v objekte č. 1 a 2,
- vo všetkých troch objektoch plnenie úlohy na úseku požiarnej ochrany podľa smerníc
spracovaných objednávateľom.
Objednávateľ sa zaväzuje:
- riadne oboznámiť zamestnancov poskytovateľa s predpismi na úseku ochrany pred požiarmi a bezpečnostnými predpismi významnými pre výkon strážnej služby, vrátane predpisov na ochranu a bezpečnosť zdravia pri práci, ktoré majú zásadný význam pre výkon strážnej služby,
- zabezpečiť v nevyhnutnom rozsahu vzhľadom na charakter výkonu strážnej služby v priestoroch výkonu strážnej služby miesto na odkladanie odevných zvrškov a úschovu služobných písomností,
- odstraňovať nedostatky pri ochrane majetku a osôb, na ktoré bol písomne upozornený poskytovateľom,
- predložiť poskytovateľovi doklady osvedčujúce oprávnenie o vlastníctve objektu č. 1, 2 a 3 ktorý má byť predmetom ochrany v zmysle tejto zmluvy,
- zabezpečiť administratívne pomôcky vedené pri režimových opatreniach v prospech objednávateľa (kniha evidencie osôb, výdaja a príjmov kľúčov a pod.).