547926 - "Výber dodávateľa na zabezpečenie strážnej a informačnej služby" - 2026 (ID: 547926)
Detaily
ID zákazky
547926
Názov
"Výber dodávateľa na zabezpečenie strážnej a informačnej služby" - 2026 (ID: 547926)
Referenčné číslo
11956/2025/MAJ
ID obstarávateľa
3011
Hlavný kód CPV
79713000
URL linka
--
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
123 680,00
Mena
Euro
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
23. 12. 2025 22:00
Kontaktná osoba
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Ukončená
Obstarávateľ
Názov
Nitriansky samosprávny kraj
IČO
37861298
Mesto
Nitra
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktný email
 peter.dolezajunsk.sk
Kontaktný telefón
 0376922915
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom je poskytovať objednávateľovi bezpečnostnú službu - strážnu službu pri ochrane majetku, osôb a verejného poriadku v zmysle zákona č. 473/2005 Z. z. o poskytovaní služieb v oblasti súkromnej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len ako „zákon o súkromnej bezpečnosti“).Poskytovaná bezpečnostná služba je strážnou službou podľa § 3 písm. a), b), c), f), a i) zákona o súkromnej bezpečnosti, a to nasledujúcich objektov: Objekt č. 1- budova Úradu Nitrianskeho samosprávneho kraja – Rázusova 2A, 949 01 Nitra, Objekt č. 2 - budova Nitrianskeho samosprávneho kraja – Kupecká ul. 3, 949 01 Nitra, Objekt č. 3 - budova Nitrianskeho samosprávneho kraja – Župné námestie 3, 949 01 Nitra, Predpokladaný termín poskytovania bezpečnostnej služby pre všetky tri objekty od 1.1.2026 do 31.12.2026 Požiadavky na služby poskytovateľa : Poskytovateľ sa zaväzuje poskytovať strážnu službu pri ochrane majetku, osôb a verejného poriadku v nasledovnom minimálnom rozsahu: - výkon strážnej služby jedným bezpečnostným pracovníkom strážnej a informačnej služby v objekte č. 1 a 2 t. j. v budove Úradu Nitrianskeho samosprávneho kraja Rázusova 2A, Kupecká ul. 3 od 06,30 hod. do 19,00 hod. v pracovných dňoch ( 12,5 hodín denne) . V objekte č. 1 budova Úradu NSK požadujeme každý pondelok otváranie budovy o 06,00 do 18,30. V prípade sviatku , ktorý padne na pondelok požadujeme dodržať čas otvárania budovy nasledujúci pracovný deň. v objekte č. 3 sa bude poskytovať len výkon strážnej služby bez informačnej služby od 06,30 hod. do 19,00 hod. v pracovných dňoch ( 12,5 hodín denne) V ojedinelých prípadoch sa zmena zatvárania objektov môže posunúť smerom nahor podľa dohody s kontaktnou osobou. Poskytovateľ sa zaväzuje : - predložiť objednávateľovi licenciu na prevádzkovanie strážnej služby a poistnú zmluvu o poistení všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú výkonom strážnej služby a priebežne dokladať každé zmeny, - kontrolovať a obsluhovať nainštalované elektronické zabezpečovacie systémy na objektoch č.1, 2 objednávateľa , - vykonávať fyzické obhliadky všetkých priestorov objektov č. 1 a 2 pred aktivovaním elektrického zabezpečovacieho systému (zapnutím systému do stavu stráženia), a to raz za deň, - riešiť krízové situácie pri zásahu v súčinnosti s políciou SR v prípade narušenia záujmov (priestorov a majetku) objednávateľa, - zmena zatvárania objektov môže posunúť smerom nahor podľa dohody s kontaktnými osobami pre objekty č. 1, 2 a 3 Ing. Renáta Pintérová t. kontakt 0911 870 131 a Petra Paškrtová 0908 471 230 - zabezpečiť výkon strážnej služby na základe písomnej požiadavky objednávateľa, - zabezpečiť, aby strážnu službu v prospech objednávateľa vykonávali jeho zamestnanci spôsobom, ktorý je v súlade so zákonom o súkromnej bezpečnosti a s inými všeobecne platnými právnymi predpismi, - informovať objednávateľa o situácii na úseku ochrany majetku, osôb a ochrany verejného poriadku, ktoré môžu mať vplyv na plnenie predmetu zmluvy, - počas plnenia tejto zmluvy udržiavať systém manažérstva kvality pre oblasť bezpečnostných služieb podľa normy STN EN ISO 9001 : 2016, - zabezpečiť dodržiavanie protipožiarnych predpisov a predpisov na ochranu bezpečnosti a zdravia pri práci, s ktorými boli zamestnanci poskytovateľa riadne oboznámení, - využívať hospodárne, účelne a efektívne zverené prostriedky a priestory poskytnuté k výkonu strážnej služby, pokiaľ boli objednávateľom zverené zamestnancom poskytovateľa, - vykonávať plnenie len vyhovujúcimi nástrojmi, prístrojmi a zariadeniami, Pri výkone strážnej služby bezpečnostní pracovníci poskytovateľa zabezpečia najmä: - poskytovanie základných informácií návštevníkom pri vstupe do objektu č. 1 a 2 objednávateľa, - obsluhovanie telefónnej ústredne v objekte č. 1 a 2, - odomykanie a uzamykanie dverí a kódovanie podľa požiadavky objednávateľa v objekte č. 1 a 2, - vizuálnu kontrolu vchádzajúcich a vychádzajúcich osôb do objektu č. 1, 2 a 3 so zisťovaním totožnosti, 3/4 - vydávanie a preberanie kľúčov podľa pokynu objednávateľa v objekte č. 1 a 2, - plnenie úloh informačnej služby podľa požiadavky objednávateľa v objekte č. 1 a 2, - vo všetkých troch objektoch plnenie úlohy na úseku požiarnej ochrany podľa smerníc spracovaných objednávateľom. Objednávateľ sa zaväzuje: - riadne oboznámiť zamestnancov poskytovateľa s predpismi na úseku ochrany pred požiarmi a bezpečnostnými predpismi významnými pre výkon strážnej služby, vrátane predpisov na ochranu a bezpečnosť zdravia pri práci, ktoré majú zásadný význam pre výkon strážnej služby, - zabezpečiť v nevyhnutnom rozsahu vzhľadom na charakter výkonu strážnej služby v priestoroch výkonu strážnej služby miesto na odkladanie odevných zvrškov a úschovu služobných písomností, - odstraňovať nedostatky pri ochrane majetku a osôb, na ktoré bol písomne upozornený poskytovateľom, - predložiť poskytovateľovi doklady osvedčujúce oprávnenie o vlastníctve objektu č. 1, 2 a 3 ktorý má byť predmetom ochrany v zmysle tejto zmluvy, - zabezpečiť administratívne pomôcky vedené pri režimových opatreniach v prospech objednávateľa (kniha evidencie osôb, výdaja a príjmov kľúčov a pod.).
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 "Výber dodávateľa na zabezpečenie strážnej a informačnej služby" 123 680,00 Euro Strážne služby
Položky detailne
[1] "Výber dodávateľa na zabezpečenie strážnej a informačnej služby"
  123 680,00 Euro
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
--
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
123 680,00
Fondy EU
Obstarávanie nie je financované z fondov EÚ
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
547926
Názov položky
"Výber dodávateľa na zabezpečenie strážnej a informačnej služby"
Kód CPV
79713000
Náklady/cena
Cena
Mena
Euro
Doba trvania
--
Názov kritéria
Najnižšia cena s DPH
CPV kód
Strážne služby
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2025 258 PF-VYSLEDOK-1 -- 11956/2025/MAJ
Oznámenia detailne
[11956/2025/MAJ]
Názov typu oznámenia
--
Názov 1. podtypu oznámenia
PF-VYSLEDOK-1
Názov 2. podtypu oznámenia
--
Typ dokumentu
Výsledok
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
11956/2025/MAJ
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 12. 2025
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
Kód podtypu oznámenia
--
ID zákazky
547926
Názov dokumentu
Oznámenie o výsledku verejného obstarávania
Rok oznámenia
2025
Číslo vestníka
258